Koopdrift

Woensdag middag 18-09-’13, 14:56.

Daar zit ik dan: lonely op een bankje in Raalte. Wachtend op een stagegesprek. Ik was eigenlijk om 14.05 al vrij, maar het gesprek is pas om half 4. Wat doe je dan in de tussentijd? Naar huis fietsen is geen optie. Op school blijven wachten? Nah, liever niet. Dan misschen toch maar even het dorp in.

Uiteindelijk heb ik dus een nieuwe Fashionista magazine gekocht, een frikadelbroodje naar binnen gewerkt, ben ik 3 Hema pennen rijker, en heb ik ook nog een eyeliner, Essence lipstick 01 Coral Calling en een panty gekocht.

Dit is trouwens ook meteen de eerste keer dat ik een artikel op mijn mobiel typ, wat trouwens echt dramatisch langzaam typt. Ook heb ik het gevoel dat deze column nu al kilometers lang aan het worden is terwijl dat waarschijnlijk gewoon komt omdat het scherm veel kleiner is.

Anyway, het is inmiddels alweer 15.17 en het word hoog tijd dat ik dit leuke bankje verlaat en naar mijn stagegesprek ga. Wish me luck!

x José.

6 gedachtes over “Koopdrift

Geef een reactie

