Outfit | Rainy days

Hey lovies!

Regen, regen, en nog meer regen. Bleh. Voor vandaag even een snelle outfit post.

Afbeelding

Ah ik ben echt zo in love met mijn Primark trui! Ik heb hem echt al super lang maar heb hem eigenlijk al heel lang niet meer aangehad. Logisch natuurlijk, want het was zomer. Maar toch, ik heb dat haasje/konijntje erop echt gemist!

Afbeelding

Alle items op een rijtje:

Vintage jeans – EDC by Esprit, €69,95
Trui – Primark, €15
Horloge – BX Time, €29,99
Schoenen – Vans, €69,95
Oorbellen – Kruidvat, €3,50

DSC09973

Trouwens op mijn geliefde Vans zit nagellak wat er helaas niet meer afkan. Let me explain you: Ik was in de op=op winkel en zag daar een potje nagellak staan en pakte het uit het rek. Op dat moment viel het potje ernaast (die ik niet eens heb aangeraakt) uit het rek zo boem kapot op de grond. De nagellak was sowieso al heel dun en stroomde zo over de hele vloer (kun je nagaan wat een slechte kwaliteit) inclusief mijn baby’s. Laat dit nagellakje nou net van Teeez Cosmetics zijn, waar andere beauty bloggers altijd zo positief over schrijven.

Nu ga ik maar gauw weer verder met mijn berg huiswerk. Schooooool, me hates you.

Liefs, José. ♥

De foto’s zijn trouwens laatst al gemaakt tijdens een fotoshoot met een vriendin.

5 gedachtes over “Outfit | Rainy days

Geef een reactie

