Augustus in foto’s

Ooops, misschien een beetje laat, want het is inmiddels alweer september (pfoe wat gaat dit jaar hard). Maar hier dus alsnog de maandelijkse foto diary van augustus! Sorry not sorry.

Afbeelding

1 augustus. Dit was mijn avondeten op 1 van de warme/hete zomer avonden. Ik had dus echt geen zin in wat warms, en volgens mij kwam ik toen ook net terug van m’n werk, en moest daarna ook weer terug naar mijn werk. Dus komkommer en meloen cantaloupe zijn dan echt I-DE-AAL! ❤

Afbeelding

3 augustus. Ik ging met mijn moeder een middagje de stad in, en op de terug weg in de auto waren we in een alles-is-grappig-bui. (:

Afbeelding

4 augustus. Ik ging met mijn moeder en zusje gezellig een dagje met z’n 3en naar de musical Sister Act in Scheveningen. Deze foto is genomen op het station in Deventer terwijl ik mijn nagels lak. Want zoals gewoonlijk (echt typisch ons) hadden we alweer de trein gemist. En alsof het nog niet erger kon: In Utrecht of Amersfoort (1 van die 2, ik weet het niet zo heel zeker meer) waren we ook nog eens in de verkeerde trein richting Rotterdam gestapt! *facepalm*

Afbeelding

11 augustus. Color splash party in Dijk! Deze foto was nog aan het begin van de avond gemaakt, dus het valt opzich op de foto nog wel mee hoe we er uit zien. 😉

Afbeelding

17 augustus. Op vakantie met vriendinnen! Lekker pizza eten nomnomnom.^^

Afbeelding

22 augustus. Ik ging een dagje winkelen met een vakantie vriendin die ik in Frankrijk dit jaar leerde kennen. In de Kruidvat kwam ik dit flesje tegen met ‘Share a coke with Hendrik‘ De s moet je er maar even zelf bij bedenken, want ja mijn achternaam is Hendriks. En of course zijn er weer geen flesjes met mijn naam José er op want ja dat is lekker ouderwets. U_U

Dit was alles alweer! Natuurlijk kan je me ook gewoon volgen op mijn Instagram: @kusjose.

Love, José. ♥

11 gedachtes over “Augustus in foto’s

  1. Heel erg leuk!!

    Ik volg je via Bloglovin!
    Misschien heb je even tijd om mijn blog te bekijken? Misschien vind je het wel leuk!
    Ik heb ook een leuke winactie lopen.

    Dikke kus

Geef een reactie

