Liebster award!

Hey!

Ik ben genomineerd voor de Liebster Award door Demi & Franca, bedankt meiden! (: De Liebster award gaat als volgt: Je beantwoord de 10 vragen die je hebt gekregen van degene die je heeft genomineerd. Let’s do this!

Afbeelding

1. Wat vind jij de mooiste kleur voor op je nagels?
Obviously rood!

2. Wat is je favoriete make-up product?
Ik denk dan toch mascara, want ook al ben je voor de rest make-up loos, ik vind het altijd net iets mooier staan. (:

3. Stel je mag een ding gratis hebben qua make-up, welk product kies je dan?
Ik denk een lipstick van MAC, die lijken mij zo fijn!

4. Welke camera gebruik je voor je blog?
Meestal gebruik ik de Samsung Schneider Kreuznach 18x. Een super fijne camera! Maar af en toe als ik haast heb maak ik foto’s met mijn telefoon: De Alcatel OT 990.

5. Ben je elke dag bezig met je blog?
Ja, ook al zet ik niet elke dag een artikel online.

6. Wat is je favoriete plek om te bloggen?
Op mijn kamer: aan mijn bureau, op de bank of lekker tegen de verwarming aan. (:

7. Wat voor cijfer geef je jouw blog?
Hm. Ik heb echt geen idee. Ik denk tussen de 6 of 7 ofzo.

8. Hoelang sta jij ’s ochtends voor de spiegel voor je haar en make-up?
Aangezien ik elke dag naar school moet besteed ik er opzich vrij weinig tijd aan. 10 minuten ofzo, de rest werk ik bij in de klas of op de wc.

9. Wat vind jij van bandana’s?
Super vet! Ik moet er nog steeds 1 aanschaffen.

10. Wat is jouw kledingstijl?
Van alles door elkaar haha. Ik volg niet precies de trends, maar trek gewoon aan wat ik zelf leuk vind en lekker vind zitten. Van classy tot wat ruiger zegmaar.

Afbeelding
Blije ik (:

Ik nomineer Melanie en dit zijn de vragen:
1. Waar shop je het liefst? 2. Waarom ben je begonnen met bloggen? 3. Waar haal jij je inspiratie vandaan? 4. Doe je aan nail-art? 5. Wat maakt jouw blog speciaal? 6. Heb je wel eens een make-up blunder ondergaan? 7. Wat is jouw favoriete blog? 8. Wanneer was jij het trotst op jouw blog en waarom? 9. Je gaat op vakantie en je mag maar 1 ding mee nemen, wat neem je dan mee? 10. Wat is je lievelings eten? Succes!

Love, José. ♥

8 gedachtes over “Liebster award!

Geef een reactie

