Opgemaakt #1

Hoi allemaal!

Ik kwam dit al op aardig wat blogs tegen en ik vond het altijd erg leuk om te zien. Met name kwam ik het vooral tegen in video vorm, dus ik dacht: waarom schrijf ik het niet gewoon?! TadaaaaaOpgemaakt #1. Ik heb de afgelopen tijd wat producten die ik normaal weg zou gooien bewaard. Enjoy!

Afbeelding

Als eerste deze super fijne deo van Fa. Hij komt uit de Natural & Pure collectie en ruikt lekker fruitig. Ook bleef de geur lekker lang hangen. Ik heb deze al vaker gekocht dus dat zegt al wel genoeg vind ik. Hij kostte ongeveer €3.

Afbeelding

Kauwgom. Eigenlijk heeft dit niets met beauty en dergelijke te maken. Of nou ja wel, je krijgt er ten slotte een frisse adem van. Aangezien ik 24 uur per dag loop te kauwen, (oke ik overdrijf) was ik wel benieuwd hoeveel kauwgom ik er nou eigenlijk door heen jas. Kapot veel!
Alles op een rijtje:
– Mentos White Sweet Mint – €2,99
– Fresh-Life Sweet Cherry – €1,29
– Smint Peppermint – €3,95 (x2 = €7,90)
– Fresh-Life Cool Mint – €0,30 (x2 = €0,60)
Alles bij mekaar kom je weer uit op €12,78. Bluuuuuh. TE VEEL. Shame on me.

SAM_1857

Ook heb ik deze eyeliner van Essence opgemaakt. Hij was wel fijn op zich, maar of ik hem ook opnieuw zou kopen? Ik vind eyeliners met een kwastje veel fijner werken. Deze kostte €2,59.

SAM_1861Ook deze lenzen vloeistof in handig klein formaat is opgegaan. Ik gebruikte hem vooral veel op vakantie, want thuis heb ik grotere verpakkingen hier van. Ik heb echt geeeeeen idee hoeveel deze zou moeten kosten, ik krijg het altijd gratis van de opticien.

SAM_1864

And last but not least: deze geweldige NYC mascara. Hij heet big bold. Dat is hij zeker! Niet alleen de verpakking en het borsteltje, ook je wimpers worden er aardig lang, en vol van. Me like! Zoals je ziet is de verpakking al helemaal versleten enzo, want ja ik gebruik hem echt vaak. Het is dat ik nog een paar mascara’s heb liggen, maar anders had ik hem zo weer gekocht. Anders kan ik die anderen uit eindelijk allemaal weer weg gooien en dat zou zonde zijn. ;d Dit is echt een aanrader! Hij kost €3,99.

Zo. Nu ga ik me vast klaarmaken voor vanavond, want we gaan weer eens naar Stoppelhaene!

Love, José. ♥

7 gedachtes over “Opgemaakt #1

Geef een reactie

