NOTD | Tumblr Inspired Nails

Op het Youtube kanaal van Diana kwam ik deze leuke galaxy nail-art tegen. En ja, ik was in een creatieve bui dus besloot hem na te maken. Hey José, doe dat is even, guuurl. Ik had hem ooit al wel is eerder gezien, maar toen had ik nog niet zoveel nagellak en geen dotting tool. Nu heb ik dat wel dus het werd hoog tijd. (: Hij lijkt in het eerste opzicht best lastig, maar dat viel best mee!

SAM_1849

Ook mijn nagels beginnen weer lekker sterk en lang te worden. Ik had ze een paar weken geleden korter gemaakt omdat ik best veel gewerkt had, en door het werken werden mijn nagels heel zwak en braken ze snel. Happy me!

SAM_1850

Wow hoe dan?! Mijn nagel met het Yin Yang logo erop, lijkt super schuin. ;o Werkelijkheid is hij gewoon recht hoor, haha. Ik had gewoon even geen betere foto’s helaas.

Wat vinden jullie van deze nail-art?

Love, José. ♥

12 gedachtes over “NOTD | Tumblr Inspired Nails

Geef een reactie

