Armcandy van Obsessory

Afgelopen week kreeg ik een armbandje van Obsessory opgestuurd. Obsessory is een leuke webshop die nog niet zo heel erg lang bestaat, zeker een kijkje waard!

Ik kreeg een mooi  gouden armbandje met in het zwart ‘Love’ eraan. Hij zat leuk verpakt met een super cute strikje eraan. Het armbandje kost €4,50.

SAM_1802

SAM_1806Ook vond ik dat ik het armbandje erg snel in huis had: de volgende dag al!

SAM_1809Voor bestellingen kun je mailen naar obsessory1@gmail.com en guess what, speciaal voor jullie heb ik een leuke actie! Als je nu twee producten koopt zijn de verzendkosten gratis, alleen onder vermelding van mijn blog.

Op hun facebook-pagina en Instagram staan nog meer leuke sieraden. Binnenkort komen er nog veel meer sieraden online dus stay tuned!

Wat vinden jullie van deze armband?

Love, José. ♥

13 gedachtes over “Armcandy van Obsessory

Geef een reactie

