Mijn nieuwe schoolagenda!

Afbeelding

Let me introduce you, mijn nieuwe buddy voor aankomend schooljaar! Dit jaar sprak bijna geen enkele agenda mij echt aan, en net toen ik op het punt stond om de V&D uit te lopen en naar de Hema te gaan voor een gewone-simpele-maar-wel-leuke-vrolijke-bloemetjes agenda te gaan halen, zag ik dit schatje van Fashionista liggen!

Afbeelding‘a smile is the best thing you can wear.’

Er staan zoveel leuke dingen, tips, testjes en verhaaltjes in dat ik er nog wel even zoet mee ben. En met veel bedoel ik ook echt veel. Voorgaande jaren had ik altijd agenda’s van MTV en Hitkrant, daar staan ook veel van dit soort dingen in maar hier dus nog veeeeeeel meer.

Afbeelding

Afbeelding

Hij is lekker opvallend met die neon kleurtjes dus snel kwijt zou ik hem niet raken.

Anyway, ik heb nog lekker een weekje vakantie, terwijl de meesten al naar school moeten. Muahaha. ^^

Hebben jullie al een agenda?

Love, José. ♥

12 gedachtes over “Mijn nieuwe schoolagenda!

Geef een reactie

