Battle | Rimmel Lycra PRO #420 versus Essence #125

Vandaag heb ik een nieuwe categorie voor jullie: Battle! Hierin ga ik steeds 2 producten met elkaar vergelijken die verdomd veel op elkaar lijken.

Vandaag Rimmel London Lycra PRO #420 Aqua Cool tegen Essence Colour & Go #125 Absolutely Blue.

Afbeelding

Hoezo deze kleuren zijn anders?! Deze van Essence heb ik nu ongeveer een jaar in mijn stash en ik kocht hem eigenlijk om de nieuwe potjes van Essence uit te proberen. (remember de oude?) Van Sinterklaas kreeg ik die van Rimmel London. Tijd om ze eens te vergelijken dus!

Afbeelding

Het kwastje is bij beide lakjes even dik, wat ik opzich superfijn vind om mee te lakken. Het lakje van Rimmel dekt na 1 laag al volledig, terwijl dit bij Essence na 2 à 3 lagen pas is.

Afbeelding

Ik heb de nagels naast elkaar gelakt, zodat je het goed kunt vergelijken. Nu zie je toch wel duidelijk een verschil: Het lakje van Rimmel London is iets donkerder van kleur.  Ook blijft hij zeker 10 dagen zitten, het staat niet alleen op het potje maar ik heb het ook uitgetest. Dat is in vergelijking met Essence zo veel beter, want die begint na ongeveer 3 dagen al te chippen. Maar dit mag je ook wel verwachten als je naar de prijsverhouding kijkt:

Rimmel London Lycra PRO €6,99
Essence Colour & Go €1,69

Welke van de twee heeft jouw voorkeur?

Love, José. ♥

13 gedachtes over “Battle | Rimmel Lycra PRO #420 versus Essence #125

  1. leuk gedaan! ik vind zelf rimmel mooier omdat hij wat donkerder is, en omdat hij lang blijft zitten zou ik hem wel kopen, want ik haat het als me nagellak er snel van af gaat..

Geef een reactie

