New in | Fake Timberlands

Timberlands. Ik had deze schatjes al een tijdje op het oog, maar my god wat zijn ze duur. Ik ging vandaag met een paar vriendinnen het dorp in om een cadeau te kopen voor iemand. Ook gingen we nog een wit t-shirt halen bij de Scapino voor de Paint Glow party aanstaande zaterdag in Dijk. Lucky me, wat zag José daar staan?! Timberlands! Oftewel, de dupe ervan. Sommigen zien het ook wel als bergschoenen, maar ik vind ze werkelijk waar fantastisch!

Afbeelding

Afbeelding

Deze schatjes zijn van World Of Troop en kosten €34,99.

Afbeelding

Geheel gecombineerd met mijn nieuwe blouse van Coolcat die ik afgelopen zondag kocht op de boulevard aan het strand in Scheveningen. Laat ik er gelijk maar even een OOTD van maken. (: Verder draag ik nog mijn donkere jeans van Monday premium. Ooit gekocht in een boetiekje in Zwolle.

Wow guys, hoeveel spelling struggles kun je hebben om het woord boetiekje? Ik dacht dat je het zo schreef: boutiqueje. Maar na het even opgezocht te hebben in mijn grote vriend, de Van Dale, bleek ik er een klein beetje naast te zitten. Close enough. (:

Afbeelding

Oke ik dwaal af. Anywaywat vinden jullie van Timberlands?

Love, José. ♥

22 gedachtes over “New in | Fake Timberlands

  1. Heb zelf echte timberlands en bet zijn hele fijne schoenen en met zoveel te combineren! Deze zijn echt super nagemaakt en een stuk goedkoper, slim!

  2. Echt ook super leuk dat je geen echte koopt, want heel veel mensen doen dat alleen zodat het merkje erop staat, terwijl ze eigenlijk precies hetzelfde zijn

  3. Oh wauw! Vette schoenen. Ben zelf ook gek op timbalands 🙂 Wil de originele ook nog een keertje aanschaffen. Je hebt ze ook in ‘laars versie’. Ook vet 🙂

    Liefs,

    Maria

Geef een reactie

