Tag | “Beautyblogger” tag

Hey allemaal! Vandaag weer een tag! Ik heb al een tijdje geen tag meer gedaan dus vond het nu wel weer tijd worden. Deze tag gaat al een tijdje door “beauty blog – land” dus het leek me leuk om hem ook een keertje te doen. Ga er maar lekker voor zitten, pak een kopje thee met lekkere stukken chocola er bij. Enjoy!

1. Is je haar van nature gekruld of stijl?
Mijn haar is een mix van krullen, golfjes en stijl. En daarbij het is ook nog eens heel dik. Gruwelijk irritant dus.

2. Wat is je natuurlijke haarkleur?
Geloof het of niet: vroeger was ik ginger… Dit veranderde gelukkig snel naar blond, en van blond naar donkerblond. Nu in de zomer komen er door de zon een soort van “high lights” in: oranje en blond! Deze combinatie vind ik stiekem best leuk. (:

Lieff!Kijk hoe lief ik was met mijn oranje haartjes. (:

3. Verf je je haar?
Nee. Nog nooit gedaan ook. Ik wil het ooit nog eens doen maar dan ben ik bang voor de uitgroei en als ik dan mijn eigen kleur weer terug wil, dat ik nooit meer dezelfde kleur terug krijg. Bovendien, ik hoorde dat mensen die hun haar verven eerder grijs worden. 😉 Geen idee of dat ook echt waar is, hahaha.

4. Hoe vaak per week was je je haar?
Zeker 2 a 3 keer per week.

5. Draag je je haar iedere dag hetzelfde?
Ik draag meestal een staart. Ik vind dat erg fijn zitten.

6. Doe je zelf je nagels of ga je naar een salon?
Ik doe het nog steeds altijd zelf. Ik vind het  ook gewoon een leuke bezigheid.

7. Hoe vaak per week doe je nieuwe nagellak op?
Meestal 2 keer per week, als de lak begint te chippen. Soms draag ik ook gewoon weken niks.

8. Lak je je teennagels ook in de winter of alleen in de zomer?
Alleen in de zomer haha.

9. Hoelang doe je erover om je op te maken ( full-face)?
Door de weeks ben ik vrij snel klaar: ongeveer een kwartiertje. Als ik naar een feestje ga doe ik er zeker een half uur over.

10. Wat doe je eerst, gezicht of ogen?
Als eerste doe ik mijn gezicht, dan mijn ogen en als laatste mijn lippen.

11. Koop je pas make-up als je het nodig hebt?
Nee, nooit. Ik koop iets als ik er veel goede dingen over heb gehoord/gelezen, of er gewoon heel nieuwsgierig naar ben.

blog some shiiiit

12. Draag je vaak valse wimpers?
Nee, ik heb die dingen nog nooit gebruikt. Ik heb ze volgens mij ook niet eens.

13. Doe je iedere dag full-face make-up?
Nope, in de vakantie ga ik zelfs dagen lang achter elkaar make-up loos door het leven. Gewoon omdat ik dat eigenlijk super fijn vind. En dan als het avond begint te worden, ga ik me ineens weer opmaken. Zonder dat ik nog ergens naar toe ga.

14. Draag je thuis (als alleen je familie er is) make-up?
Meestal wel ja.

15. Ga je je huis uit zonder make-up?
Liever niet, maar het gebeurd wel eens dat ik te laat kom voor school.

 16. Hoeveel high-end producten heb je?
Geen een. =(

17. Hoevaak was je je kwasten?
Te weinig, bad José.

18. Kies je je outfit voor je gaat slapen of op de dag zelf?
Op de dag zelf. Maar voor feestjes of uitgaan bedenk ik vaak al dagen van te voren wat ik aan zou trekken.

19. Hoe vaak verwissel je van handtas?
Vaak! Ik heb 4 handtassen, het ligt er maar net aan wat voor kleren ik die dag draag. Ik prefereer mijn Primark tas die te zien was in de shoplog van 2 mei.

20. Hoe laat ga je slapen en sta je op?
Op een gewone school dag ga ik altijd rond 10 uur naar boven, maar dan duurt het nog wel een tijdje voor dat ik in bed lig en slaap, haha. Als ik naar school moet staat mijn werken altijd op 06.45 (!!!). Te triest voor woorden eigenlijk…

21. Sport je? En zo ja, hoe vaak?
Ik dans echt superveel. Het is echt gewoon mijn grootste passie samen met kleding & make-up. Verder doe ik ook nog weleens aan hardlopen. Niet super vaak ofzo hoor, ik neem het mezelf voor en dan komt het er uiteindelijk niet meer van. Herkenbaar?!

22. Ben je links- of rechtshandig?
Right, baby!

23. Hoe groot ben je?
Ik ben nu 1.68. Niet super lang, maar ook niet super klein. Precies goed vind ik. (:

24. Spreek je nog een andere taal vloeiend?
Ik spreek vloeiend Engels, met een Amerikaans accent. Het liefst heb ik een Brits accent maar door mijn “rollende r” beschik ik niet over dat talent. Ook kan ik een aardig woordje Duits, Frans en Latijn. Say what, Latijn? Ja ik heb in de brugklas gymnasium gedaan. Verder versta ik nog een aantal woorden Turks, Spaans en Italiaans.

25. Hoeveel dieren heb je?
Ik heb een hondje: Borris. Hij is echt een schatje maar ook heel ondeugend. Verder heb ik nog een konijn die bang voor mij is… Ze heet Vlekkie want ze is zwart en heeft 1 klein wit vlekje op haar poot.

26. Hoe vaak zit je op je blog?
Vrijwel dagelijks. Ik heb niet elke dag een nieuwe blogpost maar ik lees ook heel veel artikelen van anderen. Leuk voor de afwisseling.

tumblr_lztcfjGJ7s1qik149o1_500_large

27. Lees je de reacties op je blog?
Altijd! Ik vind het echt leuk en belangrijk om te weten wat jullie van mijn blog vinden. Daarna laat ik vaak weer een reactie achter op de blog van diegene, ik vind het leuk om nieuwe blog’s te ontdekken!

28. Heb je een lijst met producten die je nog wilt uittesten?
Ja, de droogshampoo van Kruidvat en een tandpasta waar je tanden in 1 week zichtbaar witter worden van Colgate. Beide producten heb ik al in huis. (:

29. Hoe kom je aan je blog naam?
Ik zocht al een tijdje naar een leuke naam, en ik vind opmaken en kleren uitzoeken enzo altijd superleuk om te doen. Echt een “feestje” dus. Vandaar Beauty is a party.

30. Welke camera gebruik je?
Meestal met de Samsung Schneider Kreuznach 18x. Een super fijne camera! Maar af en toe als ik haast heb maak ik foto’s met mijn telefoon: De Alcatel OT 990.

31. Wat is je favoriete kleur?
Ik heb niet echt een favoriete kleur, maar als ik toch moest kiezen zou het geel zijn. Gewoon, omdat die kleur zo vrolijk is.

32. Wat is je favoriete magazine?
De Fashionista. Ik heb er nu ook een schoolagenda 2013/2014 van gekocht! ^^

33. Hoe vaak maak je je huis/kamer schoon?
Maandelijks denk ik wel. Maar na een week is het vaak alweer een rommeltje.

34. Welk product is heilig voor je?
Concealer van YTC. Een vrij onbekend merk in Nederland en ik heb dus ook geen idee waar ik die zou moeten kopen. Deze kreeg ik ooit van mijn oma en ik ben haar er nog steeds super dankbaar voor. ♥

35. Wat doe je op een normale dag?
Hmm, normaal gesproken ga ik naar school. Maar nu is het vakantie dus ik spreek veel met  vrienden af en werk.

header

Ik hoop dat jullie het leuk vonden, de tag mag je overnemen!

Love, José. ♥

Bron foto’s: Tumblr.com

4 gedachtes over “Tag | “Beautyblogger” tag

Geef een reactie

