Review | PUPA Glossy Lips

Ik begin de laatste tijd steeds meer into de lip producten te raken! Vandaag ga ik deze lipgloss van Pupa Make-up voor jullie reviewen.

Afbeelding

Ik heb deze Pupa Glossy Lips lipgloss in de kleur 406 Sunset Orange nu een tijdje in gebruik, en… I love it!

Afbeelding

Het is een mooie lichte koraal roze kleur met een glinster erin. Me like! Verder valt hij niet echt op als je hem draagt, wat ik wel prettig vind.
Het viel mij op dat deze Pupa Lipgloss lekker lang blijft zitten, en daar houden wij girls wel van.

Afbeelding

Trouwens, deze Pupa Lipgloss smaakt ook nog eens lekker! Oke, het is natuurlijk niet de bedoeling om op te eten. Maar als er per ongeluk wat tijdens het opsmeren aan je tand or something komt te zitten, wat mij vaak overkomt aangezien ik echt hele kleine lippen heb. (Ja, ik forceer mijn lippen vaak.) Op de een of andere manier proef je de smaak dan. Herkenbaar?!

Deze lipgloss is nu afgeprijsd van €16,50 naar  €15,25 in de webshop van Pupa Make-up , ik zou zeggen neem snel een kijkje!

Love, José. ♥

8 gedachtes over “Review | PUPA Glossy Lips

Geef een reactie

