Juli in foto’s

In mijn vorige foto diary beloofde ik het al: elke maand een Instagram foto diary te laten zien. Hier is hij dan.
Mijn leven in foto’s deel 2: juli!
Ik heb een selectie gemaakt van de Instagram foto’s die ik afgelopen maand heb gemaakt, dus als je alles wilt zien kun je me volgen op @kusjose. 😀
Let’s go!

Afbeelding

1 juli. Hier deed ik een fotoshoot met 1 van mijn beste vriendinnen.

Afbeelding

6 juli. Deze armbandjes kreeg ik van mijn moeder cadeau omdat ze zo trots op mijn rapport was. (aa’)

Afbeelding

11 juli. Selfie time! Ik was koffers aan het inpakken en verveelde me. En zoals je ziet heb ik hier hele oude kleren aan want m’n leukste kleren zaten natuurlijk al in mijn koffer voor op vakantie. Yay!

Afbeelding

 13 juli. Chillings zetten vanuit ons bed & breakfast in Frankrijk! De volgende dag reisden wij verder naar onze camping.

Afbeelding

 16 juli. Yum, Ben & Jerry ijs in Balazuc!

Afbeelding

 22 juli. Met een aantal vakantie vrienden om half 7 ’s ochtends een vriendin uitzwaaien! Dit is trouwens niet iedereen waar mee ik omging op de camping.

Afbeelding

 24 juli. #fromwhereistand. Dit was op de terug reis naar huis, in Lyon!

Afbeelding

 27 juli. Mijn broertje was jarig dus er kwam familie op bezoek. Dit is samen met mijn nicht.

Afbeelding

30 juli. Tijdens het opmaken. ❤

Dit was alles alweer van deze maand.

Love, José. ♥

7 gedachtes over “Juli in foto’s

Geef een reactie

