OOTD | 30 juli

De afgelopen dagen in deze vakantie heb ik bijna alleen maar in chill-comfort outfits door mijn huis gelopen, puur omdat ik gewoon zo lui was. Ik vond het wel weer leuk om een outfit samen te stellen!

SAM_1625

Nu ik de foto’s zo terug kijk, valt het me nu pas op dat ik helemaal geen sieraden om heb vandaag. Shame on me. Sowieso draag ik bijna altijd wel oorbellen, maar nee zelfs dat ben ik vergeten vandaag.
Normaal draag ik deze spijkerblouse gewoon lekker nonchalant los, vandaag probeerde ik een keer wat anders: het bovenste knoopje dicht en ik heb de uiteinden opgeknoopt. Want hé, doe eens gek. ;d

SAM_1622

Op de ene foto lijkt de spijkerblouse die ik aan heb iets lichter dan op de andere foto. Ik heb de foto’s niet bewerkt dus het zal wel door het licht komen. In ieder geval op foto 3 is het de juiste kleur. (:

Alle items op een rijtje:

Spijkerblouse met studs – Primark, €15,-
Lang zwart hemd – Only, €9,95
Aztec legging – New Yorker, €10,-

Simply as f*ck, je hebt niet veel nodig om een outfit samen te stellen. (:

SAM_1624

Love, José. ♥

5 gedachtes over “OOTD | 30 juli

Geef een reactie

