NOTD | Joyeuxe

In mijn vorige blogpost vertelde ik het al, ik had namelijk een paar nagels laten lakken op een markt in Joyeuxe; DOOR NIET 1, MAAR 2 MANNEN. Het was nog super mooi geworden ook. Ik heb maar 1 nagel erop laten zitten, en de rest van de nagels met Essence Colour & Go 106 free hugs gedaan.

Afbeelding

De man waarvan ik de nagellak had laten zitten, gebruikte verschillende stempeltjes. In het eerste stempeltje die hij gebruikte zat een sponsje. Daarop deed hij 2 kleuren nagellak: wit en paars. Dit zorgde voor een leuk overgangseffect. (ombre)

Afbeelding

Toen de ombre opgedroogd was, deed hij zwarte nagellak in een soort van vormpje. Daar ging hij dan met een ander stempeltje met een zacht kussentje erop, overheen. Vervolgens stempelde hij het op mijn nagel. Deze techniek is afkomstig van het merk Konad.

Wat vinden jullie van ombre en konad over elkaar heen?

Love, José. ♥

8 gedachtes over “NOTD | Joyeuxe

Geef een reactie

