Update: Frankrijk!

Hey allemaal! Gisteravond laat kwam ik eindelijk terug uit het bloed hete zuid-Frankrijk: de Ardeche. Ik had er twee weken lang heel slecht internet, vandaar dat ik geen artikels meer online heb kunnen zetten. Nu kan ik dus eindelijk weer lekker bloggen! (:

Afbeelding

Ik had 2 superleuke weken: de camping had helaas veel regels; maar met de mensen die er waren was het altijd super gezellig.
Opzich heb ik in Frankrijk best weinig gedaan. ’s Ochtends sliep ik graag lang uit, met als gevolg dat er tussen 12 en 3 uur ’s middags een soort van siësta werd gehouden voor de hitte. Wel heb ik gekanood en heb verschillende stadjes & marktjes bezocht. Het kanoën vond ik echt super chill en leuk.

Afbeelding
Bij Valon Pont d’Arc.
Hier draag ik mijn t-shirt die ik kreeg bij Bevrijdingsfestival ’13 in Zwolle.

Verder heb ik nog mijn nagels prachtig laten lakken door een man (dit is zeer zeldzaam, historisch moment :’) ) op een markt in Joyeuxe. Hier komt later nog een apart artikel over online!

twit bruin

Ik moest zo’n beetje 12 uur in de auto zitten, heen en terug bij elkaar is dat dus 24 uur reizen. Daarom hadden wij de heenweg nog een super leuke overnachting bij La Melody, in Chatenay. Het was er super gezellig samen met de andere gasten, en er was mooi uitzicht. De terugweg hadden wij geen overnachting, dus je snapt natuurlijk wel dat ik nu kapot moe ben. En dus ik ben super blij dat ik nu weer fijn thuis ben!

twit terug

Oh en trouwens: Simone heeft een grappig artikel geschreven over OMG-momentjes. Ik sta er ook in, enjoy! http://bumbt.wordpress.com/2013/07/13/omg-momentjes/

Love, José. ♥

2 gedachtes over “Update: Frankrijk!

Geef een reactie

