Van die dingen die ik zou kopen als ik rijk zou zijn

Ken je dat? Dat je aan het winkelen bent en dan zulke leuke dingen ziet, waar je dan helaas geen geld meer voor hebt. Geen rijke tatta ofwat. Dit gebeurd mij echt te vaak. Speciaal voor jullie heb ik een wishlist samen gesteld met spullen die ik zou kopen als ik rijk was.

Aller eerst de Lita van Jeffrey Campbell. Ik zie deze schoenen regelmatig voorbij komen op Tumblr en Weheartit, maar de prijs vind ik toch wel een beetje pijnlijk: €219,95.

Afbeelding

Als tweede een horloge van Michael Kors. Ook dit item kom ik vaak tegen op Tumblr. Hij is van 18 karaat goud met echte diamanten. Hij kost €299,- maar dan heb je ook wat!

Afbeelding

Ook de Chanel Reisure 2.55 tas heb ik al jaren op het oog. Eigenlijk betaal je alleen maar voor het logo, maar dan nog deze tas is toch wel de parel van je outfit. De prijs ligt tussen de €1500 en €4300, ligt eraan wat het formaat en de stof van de tas is + het land waar je hem koopt. Zo zijn de tassen honderden euro’s goedkoper in Parijs dan in de Verenigde Staten.

Afbeelding

 

Dit was mijn wishlist, wat zouden jullie kopen als jullie rijk waren? Let me know!

Love, José. ♥

Bron foto’s: Weheartit.com.

9 gedachtes over “Van die dingen die ik zou kopen als ik rijk zou zijn

Geef een reactie

