FOTD | The Girl On Fire

Afbeelding

Het is opzich al best wel lang geleden dat ik mijn eerste face of today deed. Tijd voor een tweede keer! Ik verveelde me nogal heeeel erg vandaag, dus ik ging mijn make-up stash maar eens ordenen. Ik kwam een oogschaduw paletje van MAX tegen, – normaal draag ik bijna nooit oogschaduw -, en had wel weer eens zin om wat uit te proberen. Ik heb de witte kleur gebruikt, waar simpelweg gewoon na een kwartier niks meer van te bekennen was doordat het zo slecht gepigmenteerd is.

Afbeelding

Ook probeerde ik maar weer eens een subtiele wing met eyeliner te maken, wat bij mij gewoon altijd mislukt. Of het lukt bij het ene oog perfect, en bij het andere oog ziet het er dan weer niet uit. Herkenbaar?!
Anyway, 
op de een of andere manier lukte het dit keer wél.

AfbeeldingAfbeelding

Voor de rest gebruikte ik dit keer 3 verschillende mascara’s: Maybelline New York Lash Stiletto Volume, NYC Big Bold & de Dr. Pierre Ricaud Cils Parfaits mascara. Die laatste mascara is echt mijn favoriet, ik heb hem gekregen en nog nergens in de winkels zien liggen. Je wimpers worden er zoveel langer van! En wat een volume, sodejuuu.

Afbeelding

Alle gebruikte producten op een rij:

– Your True Colours concealer #0202
– L’Oréal Paris True Match foundation
– Hema wenkbrauw potlood #10
– MAX smokey eyes palette
– NYC liquid eyeliner #888 Pearlized Black
– Dr. Pierre Ricaud Cils Parfait mascara
– NYC Big Bold mascara
– Maybelline New York Lash Stiletto volume mascara
– MAX lipstick #12 Sheer Pink

Wat voor make-up droeg jij vandaag?

Love, José. ♥

6 gedachtes over “FOTD | The Girl On Fire

Geef een reactie

