Shoplog | New Look, H&M, Coolcat

Ik ben een meisje, die houd van dingen kopen. Ahum wat zeg ik. Veeeeeel dingen kopen. Ik ging naar Zwolle en deed m’n ding. ^^ Voor deze shoplog heb ik opzich niet veel gekocht, maar toch vond ik het wel erg leuk om jullie te laten zien wat ik heb gekocht.

Afbeelding

Als je me al op instagram (kusjose) volgt, heb je hem waarschijnlijk al voorbij zien komen: als eerste kocht ik bij New Look deze way too beautiful peplum top. Ik was al heel lang op zoek naar zoiets, want, die uitlopende onderkant zorgt ervoor dat je veel slanker lijkt dan je al bent. Perfect dus! Deze was €17,99.

Afbeelding

Bij de Coolcat kocht ik deze bandeau. Hij kostte eigenlijk €9,95, maar omdat ik van school ooit een CJP cultuurkaart had gekregen, kreeg ik ineens 10% korting, handig!

Afbeelding

Hij is van neon-roze kant zoals je ziet. Mocht jij deze nou ook willen? Dan kun jij hem hier bestellen.

Afbeelding

Dit neon-gele vest kocht ik bij H&M. HIJ IS ZO LEKKER ZACHT OMYGOD. En hij maakt mij iets bruiner, lucky me, aangezien ik een best bleke huid heb. Deze kostte €19,95.

Afbeelding

Hipstaaaaa. Ik heb nu dus ook zo’n hemdje gekocht waarbij de “oksels” laag zijn uitgesneden. Hiervoor heb ik dus die neon-roze bandeau van de Coolcat gekocht, want dat geeft een leuk effect eronder. 😀 Ook leuk, Jimi Hendrix staat erop. En ik vind dat vooral leuk omdat mijn achternaam ook Hendriks is. Alleen je schrijft het anders, haha. Deze was €14,95 bij de H&M.

Afbeelding

Als laatste kocht ik dit hemdje in de sale van H&M. Ik twijfel er nog wel een beetje aan waar ik hem mee zou moeten combineren, maar super-José vind vast wel weer een oplossing. 😀

Dit waren al mijn aankoopjes,

Love, José. ♥

15 gedachtes over “Shoplog | New Look, H&M, Coolcat

Geef een reactie

