Review | Bourjois Effet 3D Max Lipgloss

Vandaag ga ik deze supermooie Lipgloss van Bourjois Make-up voor jullie reviewen. Ik kreeg hem afgelopen week opgestuurd en ben erg enthousiast.

Afbeelding

Deze Bourjois lipgloss heeft een super mooie roze kleur. En daarbij, hij ruikt ook nog eens super lekker naar framboos. Mmm, daar houd ik wel van! Ik kreeg hem in de kleur nummer 16, Prune Exquisite.

Afbeelding

Hier de swatch:

Afbeelding

De lipgloss beloofd acht uur te blijven zitten, Maar is dat ook zo? Ik heb het voor jullie getest!

Na 2 uur zat de lipgloss nog precies zo mooi als hoe ik het op had gedaan, zelfs na wat te drinken en eten! Score! Maar na ongeveer 3 uur begon de kleur toch te vervagen.. terwijl de gloss gewoon nog perfect was. De gloss heeft het ongeveer 4/5 uur volgehouden, wat ik persoonlijk toch wel erg lang, en dus erg goed vind voor een lipgloss. 8 uur blijft hij dus niet zitten, jammer.

Afbeelding

Deze Bourjois Effet 3D Max lipgloss is onder andere verkrijgbaar bij makeup-bestellen.nl voor €11.

Love, José. ♥

3 gedachtes over “Review | Bourjois Effet 3D Max Lipgloss

Geef een reactie

