Juni in foto’s

Hoi allemaal!

Allereerst: Ik heb vanmiddag vakantie gekregen! YAY.
Vandaag heb ik weer iets nieuws. Ik ga vanaf nu namelijk elke maand een aantal foto’s van mijn Instagram laten zien. Ik vind het zelf altijd erg leuk om foto diary’s van anderen te lezen, dus wilde ik het ook een keertje doen. Copy cat, rawr.

Afbeelding2 juni. Ik was de hele dag home alone en verveelde mij doooood. Uit pure verveling ging ik daarom m’n haar weer dip-dyen, met de Essence Floral Grunge hair dye powder waar ik al eerder een review over schreef. Btw, mijn haar lijkt hier echt heel blond. Ik ben gewoon een brunette hoor. :3

Afbeelding

8 juni. Dit was me toch een moooooi avondje in Dijk! Omdat het de zestiende verjaardag was van een vriendin mochten we gratis met het v.i.p. pakket naar binnen. Trouwens ik heb geeeeeen idee wie die 2 jongens zijn op de foto. ;dd

Afbeelding

15 juni. Mijn moeder had weer eens lekker gekookt. Mmm, witlof ovenschotel met gebakken aardappel schijfjes, spek en gehakt!

Afbeelding

22 juni. Dit is tijdens de jaarlijkse eind uitvoering van mijn jazz vereniging. We deden 2 dansen: Eentje op C’mon van Ke$ha en eentje op Where Have You Been van Rihanna. Deze foto is genomen tijdens C’mon.

Afbeelding

Diezelfde avond/nacht nog, (22 juni) vierden mijn oom en tante dat zij 25 jaar getrouwd waren! Reden voor een big party. Op de foto sta ik samen met mijn nicht.

Afbeelding

24 juni. Met school gingen we omdat het activiteiten week was een dagje punteren in Giethoorn. Dit grappige naamplaatje kwam ik tegen. (:

Afbeelding

25 juni. Dit ben ik samen met een vriendin tijdens theater dag in de activiteiten week. Onze opdracht was om een commercial te maken, die ging over geur nagellak. Op de foto hadden we “verkleed – struggles”.

Dit waren alle foto’s alweer. Laat me weten wat je er van vond!

Love, José. ♥

6 gedachtes over “Juni in foto’s

Geef een reactie

