Tag | I ♥ summer

Vandaag om precies 07.04 was het eindelijk zomer! Maar de weergoden lieten ons helaas weer eens in de steek: de hele ochtend was het droog, maar uitgerekend om kwart over 1 toen ik vrij was mocht ik weer heerlijk door de regen fietsen. Panda ogen part 3. Thuis gekomen stond de radio aan, heel toepasselijk het nummer van Lana Del Rey – Summertime Sadness. Ik vond het wel weer tijd worden om een beetje vrolijker te gaan worden door te gaan bloggen, en wel: de I ♥ Summer tag! Let’s go

Afbeelding

1. Wat is je favoriete nagellak voor de zomer?
Ik heb niet 1 favoriete kleur, nee ik heb er meerdere! v.l.n.r. 294 Lexington Yellow van New York Color, 106 Free Hugs van Essence, 06 van Hema, 08 Did Someone Say Nude? uit de Season of Extremes  collectie van Essence en 131 Chelsey Cherry van New York Color. Op de foto zien de kleuren er donkerder uit, met name de roze en gele lakken zijn veeeel lichter/pastel achtig.

IMG_20130621_153744

2. Wat is je favoriete lipkleur voor de zomer?
Toen ik deze vraag las wist ik het meteen, namelijk deze licht roze kleur van Beauty and More.

IMG_20130621_153915

3. Laat je favoriete zomerjurkje zien.
Ik ben opzich niet zo van de jurkjes. Mag het ook mijn favoriete playsuit zijn? Ik kocht hem vorig jaar voor €14,95 bij de H&M en ben er nog steeds super blij mee.

Afbeelding

4. Wat is je favoriete accessoire voor de zomer?
Mijn zonnebril, of course. En een ijsje. ^^

5. Welke zomertrends van dit jaar vind je het meest leuk?
Zoals de meesten van jullie wel weten, als je me een tijdje volgt: Aztec! Ook de cropped tops en peplum tops vind ik helemaal geweldig.

6. Wat is je favoriete kaars voor de zomer?
Op het terras buiten in de tuin hebben wij meestal wel wat geurkaarsjes staan, ze ruiken heel lekker maar ik heb geen idee welke geur het is, haha.

7. Wat is je favoriete bodyspray en parfum?
Dan komt hier het moment van de waarheid: Sexplosion van Indigo, te koop bij de Action. Hij ruikt heel lekker zoet en is spot goedkoop. Voor die prijs blijft hij ook nog aardig lang zitten, een echte aanrader dus!

8. Hoe is waar jij woont zomers het weer?
Heel erg afwisselend. Ik woon tussen Zwolle en Deventer in. Het kan er de ene keer heeel erg warm zijn en de andere keer weer regenachtig en koud.

9. Wat vind jij het allerfijnst aan de zomer?
Dat het langer licht is, en de vogeltjes die fluiten als je ’s ochtends wakker wordt.

lets blog some shit

10. Wat zijn jouw plannen deze zomer?
Frankrijk it is! Ik ga naar de camping La Bastide, ik ben daar nog nooit eerder geweest. Dus als iemand er eerder is geweest, hoe was het? Verder ga ik nog kamperen met vriendinnen maar we weten nog niet waar. En heel veel afspreken, winkelen, logeren en bloggen natuurlijk!

En wat gaan jullie doen deze zomer?

Love, José. ♥

Foto 2,3 & 4 heb ik zelf gemaakt (slechtere kwaliteit i.v.m dat ze zijn gemaakt met mijn telefoon). Foto 1 & 5 komen van Tumblr.

Een gedachte over “Tag | I ♥ summer

Geef een reactie

