OOTD | 17 juni

Yaaay, alweer m’n 2e Outfit of today. De vorige OOTD beviel me goed, dus wil ik het nu wel vaker gaan doen. (:
Sorry voor de slechte kwaliteit foto’s, ik had een feestje dus had maar gauw even wat foto’s met mijn mobiel gemaakt.

IMG_20130616_164820

Ik had een grijs truitje gecombineerd met een zwart basis rokje en zwarte vans. Lekker nonchalant enzo.

Afbeelding

Deze keer heb ik geprobeerd alle prijzen van alle kleding stukken en accesoires er bij te zetten, aangezien ik de vorige keer een aantal mailtjes kreeg hoeveel iets kostte.

Grijs truitje – Pieces, €16,95
Zwart rokje – H&M, €4,95
Panty – Primark, €3,-
Leren riem – The Sting, €14,95
Armband – €1,- bij een sieraden kraampje op de braderie in Wijchen
Schoenen – Vans, €69,95
Oorbellen – Primark, €2,50

Afbeelding

En ohja, stiekem had ik dit gisteren al aan, hihihi.

Wat vinden jullie, moet ik vaker OOTD’s doen?

Love, José.

3 gedachtes over “OOTD | 17 juni

Geef een reactie

