How to | Caviar ’n Stripes

SAM_1060Een aantal weken geleden kocht ik bij de Primark in Zaandam een kaviaar – setje. Kaviaar nagels kennen we natuurlijk al langer van Ciaté, en na lang wachten zijn er dus ook low-budget versies van onder andere Catrice en Embellish. Ik kocht hem dus van Embellish voor €3,50 bij Primark.

AfbeeldingVoor deze DIY heb ik echter alleen de gekleurde kaviaar balletjes gebruikt, want ik vind eerlijk gezegd die neon-roze kleur er niet zo mooi bij staan. Ik besloot er dus wit onder te doen.
Zo gezegd zo gedaan, begon ik dus met het wit kalken van mijn nagels. Ik wilde in eerste instantie alleen op mijn ring vingers die leuke vrolijke kaviaar balletjes doen, en dan de rest van mijn nagels gewoon wit laten, lekker makkelijk. Je brengt gewoon een laagje doorzichtige nagellak aan, en zonder te laten opdrogen gooi je die balletjes erover heen. BA-DUM-TSS.

Afbeelding

Nou is mijn witte nagellak niet meer de geweldigste en aardig klonterig enzo. Maar om nou al mijn nagels kaviaar te maken?! How about no. Toen schoot me opeens te binnen dat ik ook wel zwarte crack nagels kon doen, maar dan gewoon een heel dun laagje zodat het in een soort van lijntjes openbreekt.

AfbeeldingIk heb zwarte crackle nagellak van het merk W7. En zeg nou zelf, die potjes lijken zoooo erg op die potjes van O.P.I.

AfbeeldingTot slot nog een top coat, and than you’re done!

Tip: Zorg dat je tijdens het strooien met de kaviaar balletjes een bakje eronder hebt, zodat je de balletjes later met een klein trechtertje weer in het potje kunt terug gieten.

Love, José.

9 gedachtes over “How to | Caviar ’n Stripes

  1. Ziet er erg leuk uit:) Het lijkt mij alleen veel te veel werk haha en niet handig met je haren! Ik hoor ook veel positieve reacties op de caviar nails set van de Action voor slechts €1,- misschien leuk voor jou om ook eens uit te proberen ?! 🙂

    Liefs van Rosie

Geef een reactie

