Ik ga op vakantie en ik neem mee …

Eindelijk is het zover! Nog 2 weken (voor mij in ieder geval) doorbikkelen en dan eindelijk zuurverdiend vakantie. De meesten gaan deze zomer weer op vakantie, en om te zorgen dat je niks vergeet, heb ik deze handige checklist samengesteld! Zelf ga ik deze zomer lekker 2 weken naar Frankrijk.^^

Afbeelding

Kleding:
Shortjes, tanktops, t-shirts, play/jump suits, jurkjes, vestjes, trainingsbroek, jeans, panty, sokken, bikini, slippers, dichte schoenen & hakken.

Afbeelding

Spullen:
Zonnebrand, aftersun, zonnebril, sieraden, make-up, labello, nagellak, make-up/nagellak remover, oortjes voor muziek luisteren, boek, tijdschriften, deo, telefoon oplader, portemonee, ID-kaart, badlaken, haarborstel, haar elastiekjes, haarspeldjes, shampoo, spiegeltje & fotocamera.

Dit was het volgensmij wel zo’n beetje, kijk deze lijst wel even na voor het geval dat ik wat vergeten ben. 😉

Love, José.

Afbeelding

5 gedachtes over “Ik ga op vakantie en ik neem mee …

Geef een reactie

