Tag | 50 random questions ☮

Hee allemaal, voor vandaag heb ik weer een tag, omdat ik het gewoon erg leuk vind om die vragen in te vullen. Daarnaast vind ik het ook erg leuk om tags van anderen te lezen, zo leer je elkaar toch weer een beetje beter kennen. (: Deze tag mag je overnemen!

1. Pak het boek dat het dichtste bij ligt, ga naar pagina 18 en vind zin 4.
Dit is mijn levensbeschouwing boek, aangezien ik net met een werkstuk bezig was. Zin 4 is: In het begin vond ik dat heel fijn.
2. Strek je linkerarm zo ver mogelijk uit als je kunt. Wat kan je aanraken?
Een ring. Ik kocht hem ongeveer 1,5 jaar geleden bij SIX. Ondanks dat ik hem vrij weinig draag ben ik er nogsteeds erg blij mee.

3. Wat was je aan het doen voordat je aan deze vragenlijst begon?
Ik was lag te zonnen op de trampoline.
4. Wat is het laatste wat je keek op tv?
Geordie Shore.
tumblr_mbx21axHtH1r2ev6yo1_500_large
5. Zonder te kijken, raad hoe laat het is.
15.30
6. Kijk nu naar de klok, hoe laat is het echt?
16.09 … oops.
7. Wat hoor je op dit moment?
De muziek in de verte van de kermis in mijn dorp.
love2012_large
8. Wanneer was je voor het laatst buiten? Wat was je aan het doen?
Nu. Ik typ dit vanaf mijn trampoline in de zon. ^^
9. Heb je gedroomd vannacht?
Niet dat ik me kan herinneren.
10. Onthoud je je dromen?
Heeel soms. Met de nadruk op heel. Bijna nooit dus.
11. Wanneer heb je voor het laatst gelachen?
Vanochtend nog met mijn broertje tijdens het ontbijt, dat was écht heel grappig.
12. Kan je je herinneren waarom?
Volgens mij ging het om domme opmerkingen.
13. Wat is er op de muren in de kamer waar je op dit moment bent?
Zoals ik bij 8 al zei, ik ben buiten in het zonnetje. ^^
14. Heb je net nog iets raars gezien?
Nope.
15. Wat denk je over deze vragenlijst?
Ik vind het leuk om te doen, vraag me alleen steeds meer af of er mensen zijn die dit helemaal gaan lezen. :”)
16. Wat is de laatste film die je hebt gezien?
Alles is liefde, gisteravond bij een vriendin van me.
17. Als je overal in de wereld zou kunnen wonen, waar zou je dan wonen?
Amsterdam! Ergens aan een gracht midden in het centrum. Perfect.
tumblr_mb55eyc0yY1qjpwqwo1_500
18. Als je opeens een multi millionair zou worden, wat zou je dan kopen?
Een iPhone. Ik wil die zoooo graag. Dus heeft iemand nog geld over voor het José-wil-heeeeel-erg-graag-een-iphone-kopen-maar-heeft-geen-geld – fonds? *puppyogen*
19. Vertel wat over jezelf wat de meeste mensen niet weten.
Eigenlijk heb ik niet echt geheimen, en weet iedereen bijna alles van me.
20. Als je één ding in de wereld kon veranderen, wat zou dat dan zijn?
Overal vrede. 😀

21.Vind je het leuk om te dansen?
JA JA JA JA JAAAAA! Ik dans jazz, modern en hiphop.

22. Zou je ooit in het buitenland willen wonen?
Ja, misschien tijdelijk tijdens mijn studie. Maar niet voor vast.
23. Maakt jouw naam interessante anagrammen?
Ik heb geeeen idee.
24. Wie heeft jou het laatste gebeld op je mobiel?
Een vriend van me.
25. Wat heb je als laatst gedownload op je computer?
Adele – Someone Like You (Vicetone remix)
26. Laatste keer dat je in een zwembad zwom?
Vorige zomervakantie, in het buitenzwembad in mijn dorp.
27. Genre muziek dat je het leukste vindt?
Van alles en nog wat! Hiphop, hardstyle, dubstep maar ook wat rustigere nummers vind ik hardstikke mooi.
28. Genre muziek dat je het minst leuk vindt?
Van die nederlands talige muziek. Bah.
29. Luister je naar muziek op dit moment?
Jaa, naar Keane ft. Afrojack – Sovereign Light Cafe.
30. Welke kleur is de vloer van je slaapkamer?
Het is laminaat, een beetje beige achtig.
tumblr_ljylxgfTpV1qbc2wko1_500_large
31. Als je iets kon veranderen aan jouw huis, zonder na te denken over de kosten ervan, wat zou dat zijn?
Ik zou graag een walkin’ closet willen. Die dan ook tot de nok vol is gevuld met kleding.
32. Wat is het laatste dat je kocht?
Een Catrice mascara en een oogschaduw kwast van Essence bij de Kruidvat gister.
33. Heb je ooit gereden op een motor/scooter?
Telt een puch ook mee? Die heb ik. 😀
34. Zou je ooit bungeejumpen of skydiven?
Jaa, dat lijkt me echt zo vet! Alleen ben ik bang dat ik dan op het laatste moment niet meer durf…

35. Heb je een tuin?
Daar ben ik nu.^^

36. Weet je alle woorden van het volkslied?
Ik weet niet eens wat het volkslied is. Of is dat het Wilhelmus? Shame on me.
37. Wat is het eerste waar je aan dacht toen je vanmorgen wakker werd?
Dat ik verder wilde slapen.
38. Als je mocht lunchen met een bekend persoon, wie zou dat dan zijn?
Justin Bieber of Cara Delevigne!
39. Van wie heb je als laatst een berichtje ontvangen?
Van een vriendin op WhatsApp.
40. Welke winkel zou je kiezen om het maximale uit je creditcard te halen?
Primark en Forever 21.
41. Welke tijd is bedtijd?
Door de week meestal 10 uur. En in het weekend verschilt het heel erg, ligt eraan wat ik te doen heb.
42. Heb je ooit meegedaan aan een missverkiezing?
Nee, haha.
43. Hoeveel tattoos heb je?
Geen een. Ik vind naalden een beetje eng.
tumblr_lt2m6v5pmk1r2qi9wo1_500_large
44. Als je er geen hebt, heb je ooit gedacht om er een te nemen?
Ik zou als er 1 zou nemen een vogel op m’n pols doen, net zoiets als dat Cynthia heeft.

45. Wat heb je gedaan op je laatste verjaardag?
Ik moest naar school….
46. Ben je donor?
Nope.
47. Wie was de laatste persoon waarmee je hebt gegeten?
Mijn ouders, zusje en broertje.
48. Is het glas halfleeg of halfvol?
Ik snap opzich niet echt wat er met deze vraag bedoeld word…
49. Wat is de meest verre plek waar je ooit bent geweest?
Zweden, toen ik 1 jaar was. Dus daar weet ik ook niet zo veel meer van.
50. Wanneer at je voor het laatst tomaat?
1 woord: GATVERREDAMME. Ik vind dat zo vies, dus de laatste keer is zeker al wel een paar jaar geleden.
Ik heb er best lang over gedaan om hem in te vullen, ik hoop dat jullie het leuk vonden en je mag hem zelf natuurlijk ook overnemen (:
Love, José.
Foto’s komen van Tumblr en Weheartit.com
7 gedachtes over “Tag | 50 random questions ☮

Geef een reactie

