OOTD | 5 juni

Hee allemaal,

Vandaag weer even een korte update, na bijna een week niet geblogd te hebben. Jeetje wat is het lekker weer. ^^ Tijd voor mijn eerste outfit of today! *applaus* Danku, danku. *buiging*.
Oke joke. Ik liep mijn walkin’ closet – i wish – binnen en mixte en matchte wat. Zie hier het resultaat!

SAM_1024

Vestje – Vila
Zwart hemdje – Only
Denim short – Pieces
Panty – Primark
Ring – Six
Schoenen – Vans

Ik weet helaas de prijzen niet meer aangezien ik alle items al langer dan een jaar heb.

SAM_1025tijdelijkheidWebcamtoy in de keuken^^

Geniet nog even van het lekkere weer, morgen wordt het zelfs 24 graden! Ik denk dat ik mijn panty toch maar verruil voor niks, naked legsssss. Met gewoon het denim shortje van Pieces aan  of course.

Love, José.

 

4 gedachtes over “OOTD | 5 juni

Geef een reactie

