H&M catalogus + wishlist

SAM_1007Afgelopen week werd eindelijk de H&M catalogus bezorgd, en ik kon niet wachten om er in te kijken! Ik heb meteen maar een hele wishlist samen gesteld haha. Enjoy!

AfbeeldingAfbeelding

Als allereerst viel mij meteen deze actie op: 1 blouseje per klant is  €4,95 in plaats van €9,95. Erg tof, want ik wilde sowieso al zo’n blousje bestellen.^^

Afbeelding

Deze outfit vind ik echt heel erg leuk!

AfbeeldingDeze tas wil ik wel graag in het zwart hebben. En kom op, €19,95 voor zo’n tas is geen geld! Hebben hebben hebben ;d

AfbeeldingWauw, die sieraden *hearteyes* ♥__♥

AfbeeldingSuper mooie bikini. Beetje jammer alleen dat ik een best bleke huid heb, dus wit maakt mij nog bleker…

AfbeeldingEn omygod, creepers! Toen ik ze voor het eerst zag, dacht ik meteen al wat een pareltjes. Alleen de zwarte trouwens. De andere kleuren vind ik maar niks.

Afbeelding

En och, kijk eens wat we hier hebben: een fotoshop foutje! Dit bewijst maar weer eens dat zelfs H&M niet alles eerlijk showt.

Love, José.

6 gedachtes over “H&M catalogus + wishlist

  1. Die mouwloze blouse is echt heel erg leuk! I want them! 🙂 haha, en van die fotoshop fail is echt heel erg grappig! Je hebt een hele leuke wishlist samen gesteld, precies wat ik ook zou willen ^^

Geef een reactie

