Inspiration | Cara Delevingne

tumblr_mdvmhpy2HW1rdjjlto1_500
Misschien ken je haar al wel, Cara Delevingne. Dit Britse model kwam ik een tijdje geleden tegen op Tumblr. Sinds dien kom ik haar overal tegen!

Afbeelding
Ze valt vooral op door haar nogal donkere wenkbrouwen, blonde haren, helder blauwe ogen en jukbeenderen. Ik vind het wel iets hebben.

Afbeelding
Ook vind ik haar kleding stijl echt geweldig! Hipsterrrrr please!

AfbeeldingAfbeelding

Afbeelding
Ook haar tattoo vind ik geweldig, deze leeuw heeft ze laatst samen met Rihanna in New York laten zetten.

Natuurlijk staat ze regelmatig op covers van tijdschriften. Op het aankomende nummer van Miss Vogue in Engeland staat ze ook weer stralend.
Afbeelding

Gekke bekken trekken kan ze als de beste, op haar Instagram post ze regelmatig super funny foto’s!

Afbeelding
Wie inspireert jou?

Love, José.

Alle foto’s komen van weheartit.com

5 gedachtes over “Inspiration | Cara Delevingne

Geef een reactie

