Shoplog | Kruidvat, Hema & Action

SAM_0982Jaaaaaaa, tussenuur! Ik had nodig nieuwe make-upjes nodig en had een hele wish-list. Alleen jammer dat de matte topcoat bij Hema was uitverkocht, maar voor de rest ben ik helemaal geslaagd. (:

Als allereerst ging ik naar Action. De meeste dingen bij de Action hebben een hoog “hebben hebben” gehalte bij mij, dat komt denk ik ook wel door de prijs, haha.

Afbeelding

Afbeelding

Bij de Action kocht ik deze MAX lipsticks en Onyx komkommer maskertjes. De lipsticks zaten bij elkaar in 1 verpakking en kosten 89 cent. De maskertjes had ik al eerder gekocht en bevielen me echt heeel goed. Dit koste maar 82 cent.

Door naar de Kruidvat!

AfbeeldingHoppa! Deze nagellak remover is eindelijk van mij! Er komt binnenkort nog een review over. (: €2,49 is echt een koopje vergeleken met deze soort nagellak remover. Lucky me!

AfbeeldingEn ik had nog meer geluk! Vrijdag is echt m’n ding, hihihi. ^^ Ik had echt nieuwe deo nodig en guess what; 1+1 gratis op alle FA spullen! Ik  heb dus maar 2 verschillende genomen, gewoon omdat het kan. ;d Hiervoor hoefde ik dus maar €2,39 voor te betalen.

Daarna door naar de Hema!

AfbeeldingM’n allereerste wenkbrauw potlood… Veel mensen denken dat ik mijn wenkbrauwen teken, maar dat is dus absoluut niet zo! Wel was ik er erg benieuwd naar, vandaar dat ik het potlood maar gekocht heb. Let’s give it a try! Eigenlijk had ik verwacht dat een wenkbrauw potlood vet duur zou zijn, maar dat viel reuze mee: €2! Ja u hoort het goed mensen: €2 !!!

En nu, nu ben ik weer arm… Poor me, haha.

Love, José.

7 gedachtes over “Shoplog | Kruidvat, Hema & Action

Geef een reactie

