NOTD | Safari 341 Baby Blue

IMG_20130518_121924

Een aantal weken geleden zag ik op een braderie in Wijchen Safari nagellak staan. Ik had er al veel over gehoord: goede kwaliteit en een lage prijs. Dat beloofd veel goeds! Ik was erg benieuwd dus kocht dit lakje voor €1,25. Voor dit geld zit er nog best wel veel nagellak in het potje: 12 ml (!!!)

AfbeeldingIk moest erg wennen aan het kwastje, want het “stokje” is veel langer dan ik gewend ben. Dit klinkt misschien vreemd, maar ik vind dat gewoon, haha. Voor de rest lakte hij heel fijn.

Ik heb hem nu 2 dagen opzitten en hij is nog niet gechipt. Daar ben ik erg blij mee, want van sommigen hoorde ik ook al dat hij in een paar uur begon te chippen.

Tot nu toe ben ik dus erg tevreden, en ik heb al webshops gevonden waar ze zelfs voor onder de 1 euro te koop zijn.

Love,

José.

Een gedachte over “NOTD | Safari 341 Baby Blue

Geef een reactie

