Sneak Preview | beautiful-bijoux.com

logo

Een van mijn favoriete webshops de laatste tijd is Beautiful Bijoux. Ik sla de laatste tijd een beetje door met sieraden kopen; ringen, kettingen, armbanden en oorbellen. Een verslaving kun je haast zeggen. Het maakt je outfit gewoon helemaal compleet!

Aankomende week is het eindelijk weer zover: De webshop van Beautiful Bijoux wordt aangevuld met weer een nieuwe collectie! Hier alvast mijn favorieten, die ik zeker ga bestellen als ze verkrijgbaar zijn. Enjoy!

kettingcollage

Als aller eerst deze super leuke statement kettingen! Eerst was ik nooit van de kettingen, maar nu begin ik het steeds leuker te vinden, haha. Een statement ketting is het helemaal dit seizoen. Je kan het vrijwel met alles combineren, me like!
De ketting op foto 1 is 50 cm lang en zal €9,95 gaan kosten.
De ketting met de driehoekjes op foto 2 is 58 cm en heeft een aztec print, voor €6,95 is ‘ie van jou!
De ketting op foto 3 vind is mijn favoriet. Erg vrolijk! En dat voor maar €9,95. Deze ketting is ook nog in het roze en groen verkrijgbaar.

oorbel1

Oorbellen draag ik nog altijd het meest, als ik geen oorbellen in heb voel ik me “leeg”. Ik weet nu al dat ik dit paar vaak ga dragen als ik hem binnen heb. Deze oorbellen gaan €5,50 kosten.

armbandcollage

Ik vind dit soort armbandjes echt super vet! Deze lijken op het bekende infinity armbandje, maar hebben dan in plaats van het infinity teken een peace teken en een kruis. Per stuk gaan ze €4,95 kosten.

ringcollage

Oke die ring met love is echt super cute! Met in het midden een infinity teken met kleine diamantjes erin. Hebben!
De ring met het kruis heb ik al vaker gezien, maar vind hem nog steeds super leuk. Beiden gaan ze €4,95 kosten.

Welke sieraden vinden jullie het leukst? Let me know!

Love,

José.

3 gedachtes over “Sneak Preview | beautiful-bijoux.com

Geef een reactie

