Music of the moment #1

Afbeelding

Muziek. Voor mij persoonlijk een grote levensbehoefte. Ik dans er op, ik luister ernaar als ik vrolijk ben, maar ook als ik minder vrolijk ben. Het is een soort van uitgang van gevoelens. Voor vandaag heb ik een selectie gemaakt waar ik op het moment naar luister.

Afbeelding

Wildstylez – I See Stars

Jaaa, ook ik luister hardstyle! Meestal als ik vrolijk ben, ik kan er even helemaal mijn gedachten in kwijt. En met uitgaan, helemaal los natuurlijk, haha.

Macklemore – Can’t Hold Us

Ook al ben ik niet vrolijk, dit liedje vrolijkt me wel weer helemaal op! Het deuntje, de rap, alles is gewoon perfect. Van het begin tot het eind. Ik krijg er spontaan zin van om te dansen, haha.

large (1)

 

Rihanna – Stay

Dit is een mooi rustig nummer, ik word er even helemaal rustig van.

 

En last but not least:

Rick in de morgen – Vrouwkes

Jaaa, ik weet het.. Maar dit nummer is gewoon te leuk! Samen met vrienden doen we altijd lekker gek op dit nummer!

 

Ik hoop dat jullie dit leuk vonden,

Love, José.

Bron foto’s: weheartit.com

 

6 gedachtes over “Music of the moment #1

Geef een reactie

