Shoplog | Primark & Bijoux Brigitte

ohja

Helemaal vrolijk stapten mijn vriendinnen en ik donderdag morgen om 08.55 de trein in, om vervolgens iets langer dan 2 uur in de trein te zitten. Want ja, we gingen naar Primark! Dé winkel met veel kleren voor weinig geld. Eenmaal in Zaandam aangekomen gingen we eerst even wat eten bij de Hema. Klaar voor het echte werk! De primark lag ook dit keer weer vol met leuke spullen.

Afbeelding

Binnen viel mijn oog meteen op dit super leuke ombre hemdje met een soort van gehaakt/kant aan de achter kant. Voor de prijs van €8 kon ik hem gewoon niet laten liggen.

Afbeelding

Ohmygaaaash, ik ben helemaal weg van dit shortje. En ja, dit is al mijn zoveelste aztec item! Maarja, ik vind die printjes gewoon veelste leuk. 🙂 En die prijs, €9 , pure liefde dit.

Afbeelding

Dit is waarschijnlijk mijn beste aankoop van de dag: een tas! Ik zie altijd overal zulke mooie tassen maar ze zijn altijd zo verschrikkelijk duur… Maaaar eindelijk! Eindelijk heb ik een nieuwe tas voor maar €14! Oh en let niet op mijn fotoshop-struggles, ik moest gewoon de achtergrond van mijn kamer eventjes wegwerken. ;dd

Afbeelding

Caviar nails omygaaash. Ik heb dit al heeel lang op ’t oog en kan dus ook niet wachten om er mee aan de slag te gaan!

Afbeelding

Nagelstickers. Ik had er veel over gehoord, maar heb het zelf nog nooit eerder gebruikt. Voor maar €1,50 ; goede reden om het eens uit te testen dus! Oke, ik heb echt een hekel aan tijgerprint, haha. Maar tijgerprint op nagels vind ik toch echt een uitzondering. ;dd

Na Zaandam moesten we natuurlijk ook naar Amsterdam, nu we er toch waren, haha. Heel Amsterdam was nog versierd van koninginnedag, leuk om te zien!

SAM_0888Aan de Kalverstraat zat Bijoux Brigitte. Dat kwam goed uit, want ik had nodig nieuwe sieraden nodig. Uiteindelijk vond ik deze oorbellen, echt wauw. Volgens mij zijn het wel de duurste oorbellen die ik heb, €10! Normaal vind ik dat echt veel te duur.

Helaas zijn we One Direction niet tegengekomen… 😦 Ik wens iedereen die vanavond naar het concert gaat veel plezier! En stiekem ben ik wel een beetje jaloers, haha.

Love,

José.

5 gedachtes over “Shoplog | Primark & Bijoux Brigitte

Geef een reactie

