DIY | Go Aztec

EINDELIJK, zuur verdiend vakantie! Voor velen betekend dat lekker niks doen, maar ik kan gewoon niet stil zitten! Ik had wel weer eens zin om weer eens wat creatiefs met mijn nagels te doen. Aztec. Allemaal streepjes, stipjes, golfjes in verschillende kleuren. Je ziet het steeds vaker. Me like!

Afbeelding

Als eerste deed ik een nagel verharder op, dit zorgt ervoor dat je nagels minder snel breken. Daarna deed ik een witte basis lak, geen idee waarom, maar ik deed het.

Vervolgens begon ik met strepen van boven naar onder: mint groen – pastel paars – niks (dat witte laagje wat ik er al onder had gedaan) – geel – roze. Met een zwarte striper heb ik overal een streepje getrokken over de grens van de kleur overgangen.

Afbeelding

Eindelijk kon het echte werk beginnen! Go aztec! En my god, waarom zijn mij vingers altijd zo spastisch als ik mijn nagels lak?! Ik heb het vergeleken met de echte nail-art addicten nog vrij simpel gehouden, haha. :’)
Over de paarse streep heb ik -geprobeerd- een golfje te maken. Over de witte streep driehoekjes, en over de gele streep schuine streepjes.

Tot slot nog een topcoat, en dan;

Tadaaaaa.
Afbeelding

Afbeelding

Deze nagel lakjes heb ik allemaal gebruikt.

Hope you like it! xxxx José.

4 gedachtes over “DIY | Go Aztec

Geef een reactie

