Favorieten April

Hee,

Ik zag dit al op heel veel andere blogs, en ik vind het altijd super leuk om te lezen. Vandaar dat ik het nu ook doe: dit zijn mijn favorieten uit mijn stash van april!

Afbeelding

Allereerst deze super mooie lippenstift van NYC. De naam is 435 Tender Blush. Het heeft echt een heel mooi licht roze kleurtje, blijft lang zitten en geeft niet af. Echt om aan te raden dus!

Afbeelding

Van mijn oma kreeg ik deze concealer van Your True Colours. Hij dekt super goed. Ik weet alleen helaas niet waar je dit kunt kopen…

Afbeelding

Echt ik ben verliefd op deze deodorant van Fa. “Natural & Pure” heet deze deo, en zo ruikt hij ook. Een heerlijke frisse geur.

AfbeeldingOm de perfecte ooglook af te maken gebruik ik deze mascara van Maybelline new york: Lash Stiletto volume. Je krijgt er super lange en volle wimpers van. Het borsteltje is gebogen zodat je wimpers nog meer omhoog krullen.

Afbeelding

As last, but not least: deze awesome Labello. Het helpt goed tegen droge lippen en ruikt ook nog eens super lekker!

Wat zijn jullie favorieten deze maand?

xxxx José.

Een gedachte over “Favorieten April

Geef een reactie

