Tag | Wat zit er in?

Afbeelding

Jeeeej, het is zover: ik ga mijn eerste tag doen. Op de blog van Teske kwam ik deze superleuke tag tegen: Wat zit er in?

Wat zit er nu in…

Je broekzakken:
Mijn mobiel, of course.

Je jaszakken:
Kauwgom en geld.

Je tas die je het laatst hebt gebruikt:
Panty, zwarte dans boxer, hakken, zwart hemdje, Playboy play it rock deo, haarborstel, NYC big bold mascara.

kauwgom

Je mond:
Mentos kauwgom, op de een of andere manier kan ik gewoon niet zonder!

De koektrommel:
Chocolade koekjes! ^^ nomnomnom.

choco

De snoeptrommel:
Hartjes snoepjes, wij hebben de laatste tijd niet meer zoveel snoep in huis. 😥

De koelkast:
Te veel om op te noemen! Ja wij hebben 2 koelkasten. ^^ In de ene koelkast staat al het drinken zoals Dubbel Fris en bier enzo. In de ander koelkast zit vooral vlees, kaas, groenten, yoghurt; alle gezonde stuff laat ik maar zeggen.

CD-speler:
Heb ik niet, maar op het moment luister ik Zedd ft. Foxes – Clarity. Zo’n mooi nummer!

DVD-speler:
21 Jump Street. Erg leuke film!

Wat ligt er nu op…

Het bureau:
Ik moet het echt eens opruimen: laptop, schaar, schrift, etui, make-up, haardonut, horloge, tape, markeer stiften, oorbellen en een foto lijstje.

bur

De salontafel:
Bloemen! Ik word er echt heel vrolijk van. En natuurlijk de afstandbediening.

De vensterbank:
Fotolijstjes en make-up.

Het bed:
Dekbed, kussen, tas, panty en nagellak haha.

Het nachtkastje:
Labello en de wekker.

De wastafel:
Haarborstel en schuifjes.

De grond:
Tassen, schoenen, prullenbak & schoolboeken.

De bank:
Lekker zachte kussens.

xxxx José.

4 gedachtes over “Tag | Wat zit er in?

Geef een reactie

