Review | Essence Floral Grunge dip dye

Image

Let me introduce you, Essence Floral Grunge hair dye powder!
Essence heeft weer een superleuke trend edition deze maand: Floral Grunge. Het leuke aan deze collectie is, dat er ook een soort van poeder bij zit, dat je over je haar kunt wrijven. Het is te koop bij Kruidvat voor €2,99. Ik kon niet wachten en ging meteen aan de slag.

Image

De verpakking:

De poeder zit verpakt in een mooi rond koraal roze potje met grijze bloemetjes erop. Ik word er helemaal vrolijk van.

Het product:
Het is erg makkelijk aan te brengen in je haar. Eerst spray je wat haarlak over de punten/plukken van je haar waar je het op wilt gebruiken. Hiervoor heb ik een haarlak van Wella gebruikt.
Vervolgens wrijf je met het potje over de pluk haar.
Als laatste spray je nog wat haarlak erover heen zodat het goed blijft zitten.

Et Voìla ! 🙂

ImageHet product beloofde dat het 2 dagen zou blijven zitten, helaas is er bij mij na 1 dag al bijna niks meer van te zien. Maar misschien ligt dat wel aan mijn haar kleur hoor, ik heb bruin haar van mijzelf dus misschien blijft het beter zitten in blond haar.

Image

Wat vinden jullie van dip dye?

xxxx José.

7 gedachtes over “Review | Essence Floral Grunge dip dye

Geef een reactie

